Dlaczego warto naprawiać u nas?

Bezpłatna diagnoza

Jeśli wycena kosztów naprawy okaże się za wysoka, możesz w każdym momencie zrezygnować z naprawy nie tracąc nawet złotówki.

Nie masz pewności czy warto inwestować w naprawę danego sprzętu - sprawdzimy to dla Ciebie!

Czas to pieniądz!

Staramy się, aby wszelkie naprawy były wykonywane w jak najkrótszym czasie - co nie oznacza rezygnacji z wysokiej jakości usługi.

Gwarancja zadowolenia

Większość wykonanych przez nas napraw, podlega gwarancji. Dzięki temu, jeżeli po odebraniu sprzętu pojawi się problem, służymy bezpłatnym wsparciem.

Procedura wykonywania napraw:

  1. Zgłoszenie usterki - Nadajemy Twojemu zgłoszeniu unikalny numer RMA, który znacząco ułatwi uzyskiwanie informacji o bieżącym statusie naprawy.

  2. Dostarczenie sprzętu do naszego lokalu - Preferowane jest osobiste dostarczenie sprzętu, ale oferujemy też odbiór urządzeń przez firmy kurierskie.

  3. Diagnoza i wycena - Wskażemy, gdzie leży źródło problemu, a następnie wycenimy wartość naprawy. Określimy również warunki dodatkowe, takie jak okres gwarancji itp.

  4. Decyzja klienta - Klient po otrzymaniu diagnozy, może wyrazić zgodę na naprawę sprzętu lub z niej zrezygnować, nie ponosząc przy tym żadnych kosztów.

  5. Naprawa i testy - Naprawa danego uszkodzenia to następny etap. Następnie, sprzęt jest poddawany intensywnym testom, które wyeliminują prawdopodobieństwo komplikacji. Stopień ten, w zależności od poziomu skomplikowania naprawy, może trwać najdłużej ze wszystkich tutaj opisanych.

  6. Odbiór sprzętu - Po zakończeniu powyższych etapów i uiszczeniu opłaty, naprawiony sprzęt oraz paragon lub faktura VAT, trafiają w ręce klienta.

COMPIX


Tel: 794 350 233
kontakt@compix-libiaz.pl

Godziny otwarcia:

Poniedziałek - Piątek:
9:00 - 17:00
Sobota:
9:00 - 13:00
Realizacja: Marcin Sojka | COMPIX 2017